Amanim la fruita amb vinagre, oli i sal @OleumFlumen

Avui us presento dues propostes que m'he fet meves després del  Tast Hedònic amb  Oleum Flumen del passat 15 de novembre.
Com ja us vaig explicar en arribar a les postres vam poder tastar magrana amanida amb oli Ninou i vinagre Paula Coll i en arribar a casa, després de comprovar que aquest vinagre a Reus és impossible de comprar ( cosa que espero que aviat es corregeixi ) vaig fer perquè me'n fessin arribar una ampolla per poder fer-ho i compartir aquestes postres  tan senzilles com  exquisides.

Necessitem:

  • Una magrana ben madura i sucosa
  • Un parell de cullerades d'un bon oli d'oliva verge extra ( vaig posar-hi Premium  d'OleumFlumen)
  • Unes gotes de Vinagre Paula Coll


Ben neta la magrana, la posem en un bol i l'amanim amb l'oli i el vinagre. Ho remenem bé i ho deixem reposar a la nevera un parell d'hores com a mínim.

I de la llarga i agradable sobretaula també vaig quedar-me amb un berenar, encara més senzill però  diferent i boníssim: 

Pa amb mandarina amanit amb oli i sal .
Necessitem:

  • Una mandarina
  • Una llesca de pa 
  • Oli 
  • Sal



Agafem una llesca de pa i la torrem, tallem una mandarina pel mig i premem.la suquem la llesca amb el suc, un bon raig d'oli, un polsim d'escates de flor de sal i a punt de menjar-ho abans que el pa es refredi.
L'oli potencia el gust i els aromes de la fruita ... Tasteu-ho i ja em direu.

Comentaris

  1. Més senzill impossible, però segur que deliciós! jo tampoc tinc vist aquest vinagre, però a partir d'ara m'hi fixaré millor. Un petó!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Segur que amb un bon vinagre de Xerès també et sortirà bo, Eva!

      PTNTS
      Dolça

      Elimina
  2. Vaig provar una amanida que portava granada amb un bó vinagre i em va agradar molt ara això que no havia vist mai és la torrada amb mandarina, mira que perqué no tinc mandarines a casa ara mateix que l'anava a fer tot seguit. Ja et diré quan les faci per berenar!
    Petons,
    Palmira

    ResponElimina
    Respostes
    1. ës una preparació que em va sorprendre i em va agradar força. la mandarina damunt el pa calent amb oli i sal Ja em diràs Palmira!
      PTNTS
      Dolça

      Elimina
  3. m¡encanta! jo li poso vi negre a la magrana jeje! que bona es oi? petons

    ResponElimina
    Respostes
    1. Nosaltres hi posàvem vi negre Roser, ara en seguirem posant i de tant en tant vinagre Paula Coll!

      PTNTS
      Dolça

      Elimina
  4. El primer que vaig fer en arribar a casa va ser tastar el pa amb mandarina, oli i sal! Deliciosament sorprenent....com la magrana.
    Petonets, Dolça!!!!!!
    Olga

    ResponElimina
  5. Unes combinacions sorprenents. Les provaré de fer a casa! Una abraçada!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si, Anna, sorprenents. Amb @OleumFlumen anem de sorpresa en sorpresa!

      PTNTS
      Dolça

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada

Si sou per aquí i em voleu dir alguna cosa, l'acceptaré de bon grat i sempre serà tinguda en compte.

Entrades més llegides