Sopa de ceba. Blocs contra la fam.

 Avui és 30 de novembre, dia del gran recapte d'aliments.
Adherint-me a la convocatòria de BLOGS CONTRA LA FAM avui us poso una senzilleta sopa de ceba, a més molt ràpida de fer ja que la he feta amb ceba seca fregida.

Necessitem:
  • Una cullerada de ceba seca per persona
  • Pa del dia abans tallat en llesques ben primetes
  • Formatge parmesà ratllat
  • Oli, sal
  • Caldo de verdures o aigua
En una cassola amb una mica d'oli posem la ceba i de seguida hi afegim l'aigua i deixem que bulli fins que la ceba s'hidrati bé. Salem.
Posem les llesquetes al forn amb el parmesà al damunt i quan el pa estigui torrat i el formatge desfet ho emplatem.

Comentaris

  1. Bona proposta, Glòria! Un clàssic nutritiu que va molt bé pel fred. Tots amb el Recapte d'aliments!

    ResponElimina
  2. Ideal per omplir la panxa i passar el fred, i a sobre deliciosa! Molt bona proposta!
    Petonets
    Sandra

    ResponElimina
  3. Jo sempre faig sopa de ceba la Nit de Nadal. Com que nosaltres sempre em celebrat el dinar del Dia de Nadal, perquè ma mare no estigui sola aquesta nit, faig un soparet senzill i faig sopa de ceba. És molt bona. Petons.

    ResponElimina
  4. Una sopa molt bona, perfecte per fer entrar la calor al cos. No he fet servir mai la ceba seca, l'hauré de provar.
    Una abraçada

    ResponElimina
  5. Una sopa genial Gloria. A casa en agrada tant i tant la sopa de ceba
    Tan de bo, amb l'ajuda dels blogs contra la fam, aquest any sigui una gran campanya d'aliments.
    Petonets i bon cap de setmana. MAR, de EQNME

    ResponElimina
  6. m'encantaaa la sopa de ceba, barata i nutritiva!! genial la proposta! petons

    ResponElimina
  7. Amb el fred que fa avui, aquesta sopa ve molt de gust! Sana, reconstituient, gustosa i ben econòmica.

    ResponElimina
  8. Dolça......quina sopa!!!! És de les meves preferides, però no l'he fet vegades comptades.
    M'han agafat unes ganes de menjar-ne.......
    Petons,
    Olga

    ResponElimina
  9. Jo també he recuperat la sopa de ceba pel Gran Recapte, quina casaualitat!!!

    Excel·lent!!!

    ResponElimina
  10. Nena, a mi la sopa de ceba calenteta i amb força formatge m'agrada d'allò més. Ara, al gener amb el pa que en sobri de Nadal i les cebes del mas, passarem com sigui, el mes serà dur...Amb ben poca cosa podem fer una festa.
    Feliç setmana,
    Nani

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Si sou per aquí i em voleu dir alguna cosa, l'acceptaré de bon grat i sempre serà tinguda en compte.

Entrades més llegides