Melmelada de cireres d'arboç

Tinc una bona amiga que té un cirerer d'arboç a l'entrada de casa seva i l'altra dia vam sortir d'allí amb una boseta amb 200 grams de cireretes ben madures i l'encàrrec de fer algun coc o alguna altra dolçaina. Com que de ganes de fer coc no en tenia masses,  n'he fet un potet de melmelada, un minipotet, ja que amb aquesta quantitat n'ha sortit molt poqueta.

Necessitem:
- 200g de cireres d'arboç ben madures.
- 150g de sucre
- El suc de mitja llimona. 

Agafem les cireres, les barregem amb el sucre i el suc de la llimona i les deixem reposar un parell d'hores per aconseguir que facin una miqueta de suc.
Les triturem una mica amb la batedora i ho fem coure, a foc moooolt baixet, una mitja hora remenant-ho perquè no s'enganxi.
Una vegada una mica tèbia la melmelada jo la he colada ja que m'agrada sense tant de granet.
Al pot i 20 minuts al bany maria... i ja la teniu a punt!

Veient com n'és de bona  farem una escapada pels boscos de tardor de Montblanc i l'Espluga a buscar-ne unes quantes més...




Comentaris

  1. Pues tiene que ser una mermelada deliciosa, ese fruto esta muy rico. Besicos

    ResponElimina
  2. la fruita recent collida és la millor!! m'encanta amb mermelada, pastissos...on sigui, no te res a veure amb una comprada! disfruta-la! petons

    ResponElimina
  3. Un destí perfecte per un petita collita com aquesta. I valdrà la pena l'excursió a Montblanc!

    ResponElimina
  4. Avui que faig un passeget des de Blogger he vist aquesta entrada teva que aprofitaré perquè a Flix en tenim uns quants de "cirerers de pastor". Però ja saps em perdo receptes teves perquè no m'arriben al correu. Fins aviat.

    ResponElimina
  5. Ara és el temps de les cireretes d'arboç! Jo en tinc un en un test i cada dia n'agafo un grapat. En toquen 2 per cap però... potser els aniré guardant per fer un pot de melmelada!
    Petons

    ResponElimina
  6. Poqueta pero ben bona !!! aqestes cireres amb recorden la meva infantesa...uffff.....aaahhh!!!!la coca així "resultona "ehhh!!!! ja,ja...
    Petons.

    ResponElimina
  7. Seguro que está muy rica, nunca la he probado.
    besos

    http://lacocinadelagatacuriosa.blogspot.com.es/

    ResponElimina
  8. Ja saps que aquest matí he anat al mas i tinc els arbres amb unes quantes, no tantes com d'altres anys. Com que la Marta va dir que quedava bona, la faré.
    Una abraçada,
    Nani

    ResponElimina
  9. Mai, mai, mai he tastat les cireretes de la pastor!
    Aixi que encara em sorpren mes que n'hagis fet melmelada!
    Dolça, aquesta recepta és de Glòria!

    ResponElimina
  10. Es una molt bona idea fer melmelada, la qüestio no llençar res. Te un clor molt bonic i segur que esta molt bona. M'agrada la seva textura.
    He fet una entrada de la Trobada Blocaire, et deixo l'enllaç per si ho vols veure. Espero que t'agradi ¡¡¡
    http://cangrejogrande.blogspot.com.es/2012/11/primer-encuentro-de-bloggers-de.html

    Una Abraçada, Agustí Cangrejo Grande

    ResponElimina
  11. mmmmmm! jo també tinc una amiga de l'arboç, li haurè de fer una visita i demanar-li cireres... que tinc que probar la teva recepta!
    Petonets
    Gemma

    ResponElimina
  12. Quina pinta!! aquesta és una assignatura pendent!!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Si sou per aquí i em voleu dir alguna cosa, l'acceptaré de bon grat i sempre serà tinguda en compte.

Entrades més llegides