Conill amb pinyons

Avui tocava fer una miqueta de guisat, estem una mica tips de tanta planxa i tan de vapor...

Avui un conill del mas del Pere, l'hem triat i hem esperat a que ens el preparessin per pendre'l, això si, sense pell ni cap... no puc soportar veure aquells ullets... aleshores ni el tallo ni me'l menjo, què hi farem si sóc així de figa-flor!      

L'he trossejat a trossos bastant grossos i l'he marcat a la cassola amb poc oli, l'he reservat.
Apart he picat tres cebes i, a foc ben baixet, amb una miqueta d'oli i mig gotet de moscatell, les he caramel·litzades.
Quan han estat ben marronetes hi he afegit els trossos de conill, salpebrats, els he cobert amb brou i mig gotet més de moscatell i ho he deixat fent xup-xup gairebé una hora, fins que he vist que s'havia reduit força el líquid. Hi he afegit uns quants pinyons, que havia torrat una miqueta a la paella, i ho he deixat fins que el suquet ha tingut l'espessor que a mi m'agrada, és a dir gens líquid.
Emplatar i ràpid cap a taula!

Comentaris

  1. que bo,el conill m'agrada molt aixi ,jo a casa faig molts cops rostit,o sigui que m'apunto aquesta recepta,petons

    ResponElimina
  2. Mmmmm, la faimbre me l´ahs de preparar tu a mi reina, que menjo malameeeeent , qui ho diria oi? donc si, molt malament i aquest conillet m´ha fet venir una salivera i amb la gana que tinc jo mato el que em posin davant hehehehehe.
    petons i cafè a la vista la setmana que ve faig festa diumenge i fem family, però la vinent quedem les ganxetowoman´s.
    petonets

    ResponElimina
  3. A casa la meva germana i jo ens partim el cap! Entenc que et faci cosa però és boníssim ;)

    ResponElimina
  4. Aquest rostit de conill amb pinyons es tota un delicia. Bon plat per celebrar la victoria del Barça.... Petons,

    ResponElimina
  5. ha d'estar bonissim! aquest plat de deixar que vagi fent xupxup m'encanten...

    ResponElimina
  6. Dolça, la carn de conill m'encanta! I a jutjar per la foto, és d'aquells plats rostits tan sucosos... de luxe!
    Petons!

    ResponElimina
  7. Al Pere li encanta menjar-se el cap del conill, i les meves filles quan ho veuen, s'esgarrifen!!!!!!
    A mi no em fa res, però no me'l menjaria per res del món! Del conill, el fetge i la cuixa.
    Així amb pinyons no me l'he menjat mai, i ben bo que ha de ser!
    Petons

    ResponElimina
  8. Fa molt bona pinta, peró a casa no ho ha forma de que mengin conill.
    El toc dels pinyons es perfecte.
    Petons,
    Esther
    http://comosiempremadreando.blospot.com

    ResponElimina
  9. ja veig que tu si que el pots tallar! jajajajaja. Una opció exel·lent!!! molts petonets.

    ResponElimina
  10. Cambio el conejo por pollo y seguro que me encanta. Un besito, Dolça!

    ResponElimina
  11. Entre tu i la Judith m'estan entrant unes ganes de menjar conill!! Aquest amb els pinyotets i la salseta amb el moscatell ha d'estat molt i molt bo!!
    Petonets
    Sandra

    ResponElimina
  12. Un bon guisat com aquest de tant en tant no fa mal, je je je... una bona llesca de pa i a disfrutar sucant de la salseta, mmm....

    ResponElimina
  13. La carn de conill també m’encanta i fet amb qualsevol preparació, el cap també m’agrada però tenen que treure-li els ulls, perquè sinó cap a las deixalles
    Aquest amb els pinyons te d’estar boníssim.
    Petons

    ResponElimina
  14. Com ens agrada aquesta recepta !!
    Un petó
    JOan i Sara

    ResponElimina
  15. Què bo! I això de posar-hi pinyons m'encanta, no els he posat mai.. així que prenc nota. Petonets

    ResponElimina
  16. yo el conejo me encanta pero tambien sin la cabeza.te ha quedado con esa salda de pinyons de muerte,voy a buscar un poco de pan y vuelvo
    miquel

    ResponElimina
  17. Hola Dolça. El conejo no es una de las carnes que más me gusta. l tomo de vez en cuando pero no porque lo pida. Me resulta un poco seca, aunque debe ser manía mía.
    Con esta salsa que le has puesto tiene que estar fabuloso. Te aseguro que lo comería sin poner pegas.
    Saludos

    ResponElimina
  18. Pel que expliques havia de estar , apsrt de molt bo, molt tendre!

    Petons

    ResponElimina
  19. Hola Dolça, este conejo si que tiene que estar bueno, primero como lo as cocinado y segundo que esta criado en la masia del padre y nada tiene que ver con los de las granjas, un saludo.
    JUAN

    ResponElimina
  20. Ummm quina pinta que fa aquest platet!!! M'agrada moltíssim.

    Oetons!!!

    ResponElimina
  21. la verdad es que tiene una pinta estupenda y esa salsa para volverse loca :)
    por cierto ¿ me podrías decir dónde has comprado el dispensador de cápsulas nespresso ? ando buscándolo pero lo que veo es demasiado grande y caro.
    si no te importa me lo dices por e-mail.
    un peton

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Si sou per aquí i em voleu dir alguna cosa, l'acceptaré de bon grat i sempre serà tinguda en compte.

Entrades més llegides