Dissabte 10 de juliol...



He estat desapareguda uns quants dies, dissabte després d'anar a la ràdio i després de complir amb un deure inexcusable durant la tarda vam escapar-nos a la fresca fins ahir dimarts. Uns quants dies a la Cerdanya per ajudar-nos a passar les calors i xafogors típiques de casa nostra!
Mals dies per desaparèixer, ja ho sé. He d'estar vetllant per les mossegades a la coca, però la veritat és que necessitava la desconnexió i a més confio plenament en tots vosaltres, ja que una miqueta sóc a les vostres mans!!
Vaig arribar carregada amb aquestes coques de cireres perquè sóc de l'opinió que un tast val més que mil paraules.

Una vegada allí ens vam conèixer les tres finalistes, bé, les tres no, dues i la filla de la tercera. Sóm la Núria del blog Petita cuina que ens presenta aquests raviolis, la Ingrid que va venir a defensar la recepta de la seva mare la Lourdes, unes faves a l'estil de casa i la meva coca de cireres.

I al Tàpias Variades falta gent! Dissabte el programa anava dels blogs de cuina . Vam escoltar a la Dolorss i diferents trucades que parlaven de tots nosaltres.
Després ens va tocar a nosaltres. Poca estoneta a cadascuna, i jo com que la coca són postres i anava la darrera només vaig poder dir una frase, però va ser allà on vaig poder dir el resum del què és per a mi la coca de cireres: allò que mengem la gent de Reus quan anem a seguir els gegants el dia de Corpus!
A més de Pere Tàpies, també vam compartir estona amb Joan Gómez, autor del blog DeVinis
que va proposar acompanyar la meva coca amb un Dolç Mataró d'Alta Alella, i amb una representant del gastroteca.cat.
El Joan Gómez ha posat una entrada al seu blog que val la pena visitar.



Ara només falta esperar que tots vosaltres aneu fent la vostra feina i mossegueu la recepta ja que ens espera un cap de setmana a Els Casals!

Comentaris

  1. Ànims, això de la mossegada està fet! Molta sort!

    ResponElimina
  2. Ostres, Glòria, no comptava en que hi havia algú darrera que feia fotos!!! Era acompanyant teu!!! Vam passar una bona estona i només lamento que arribessiu tan tard i no poguéssim fer bullir l'olla una mica més a la xup-xup!!!
    Per cert, també t'he de dir que estic gairebé convençut que ens hem topat en alguna altra ocasió: la teva cara m'era molt familiar! Però no recordo on ni com...
    En fi...espero que et vagi molt bé al concurs! I tant de bo que poguéssim fer alguna trobada amb les tres receptes i alguns vinets!
    Salut,
    Joan

    ResponElimina
  3. ieeeeepaaaa nena si ja ets famosa!!!!! hehehe , escolta hem de seguir mossegant?
    Ja parlarem de com va anar la teva experiència als mitjans, que bé se´t veu.
    petonets

    ResponElimina
  4. Nena per ara guanyes, ara que jo hi anava convençuda de tornara a mossegar i va ser que no! m'agafat, jejjje.

    Bueno demà segur que felicitem a la guanyadora.

    Muas!

    ResponElimina
  5. Ens varem escoltar mutuament!!!!
    Hi vaig pensar en que potser portaries coques, no se per que...je, je, je,..
    Ara a esperar el resultat que de ben segur serà la teva recepta la més mossegada.

    Petons i fins passat l'agost!

    ResponElimina
  6. Ja vaig escoltar el programa i em va fer molta gràcia! Van parlar de blogs i del concurs, llàstima que poguessis parlar tan poca estona... i no vas dir que tu també tenies un blog! ;)
    He provat de mossegar més d'un cop, però no em deixa...
    Molta sort amb el concurs!

    ResponElimina
  7. Ja vaig escoltar el programa i em va fer molta gràcia! Van parlar de blogs i del concurs, llàstima que poguessis parlar tan poca estona... i no vas dir que tu també tenies un blog! ;)
    He provat de mossegar més d'un cop, però no em deixa...
    Molta sort amb el concurs!

    ResponElimina
  8. jo també us vaig sentir, em va fer molta gràcia

    em vaig a fer una mossegada jiji

    ResponElimina
  9. Ha de ser un dia inoblidable, moltes felicitats, la nostres mossegades ja les tens assegurades
    Petons

    ResponElimina
  10. No vaig poder escoltar el programa perquè era a.... Vimbodí!!!! Però miraré a veure si el puc escoltar per internet.

    Però que consti que vaig fer una bona queixalada!
    Ara he estat mirant els vots i, si no passa res, demà seràs declarada "GUANYADORA DEL CONCURS"!!!!

    FELICITATS, GLÒRIA!!!!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Si sou per aquí i em voleu dir alguna cosa, l'acceptaré de bon grat i sempre serà tinguda en compte.

Entrades més llegides