Mossegades de codonyat i formatge de cabra

És la meva participació al HEMC 32 HOJALDRE.

És una recepta ràpida de fer i molt resultona.

Jo la faig amb la pasta de full ben estirada perquè no pugi .
Tallem dos rectangles de la mateixa mida de pasta de full, no massa grossos ja que les mossegades han de ser individuals. Les aplanem una mica amb el corró. En una de les parts hi fem uns talls amb un ganivet ben afilat. Damunt l'altra hi posem una mica de codonyat i una rodanxa ben primeta de rul·lo de formatge de cabra. Ho tapem amb la part dels talls, Segellem els cantons amb una forquilla perquè no s'escapi el farcit en coure-ho. Ho pintem amb una mica d'oli cru perquè agafi color i ho posem entre 10 i 15 minuts al forn.


Comentaris

  1. Boníssim... Tinc encara codonyat del que vaig fer jo la tardor passada al congelador, així que aquesta recepta la provaré ben aviat.
    ptns.

    ResponElimina
  2. Que delicia Dolça! me gusta ese contraste de sabores. Me hace gracia que se traduzca como "mordeduras" jaja

    un besito!

    ResponElimina
  3. Oh, quines mossegades més delicioses!! Han d'estar impressionants!! Genial!! :)
    Petons!

    ResponElimina
  4. M'encanta! El codonyat i el formatge lliguen moltíssim, i fets en forma de paquetets al forn, amb el cruixent de la pasta de full, ha de quedar simplement deliciós.
    Jo en faig de semblants però amb oblees d'empanadilles, segur que amb pasta de full queda millor.
    Moltes gràcies per participar al HEMC :)

    ResponElimina
  5. Bonjour Dolça,
    Molt ric i fàcil de fer. Una idea molt bona i acompanyat d'una amanida ben fresca encara més!
    Bon diumenge,
    Avec toute mon amitié,
    Henriette

    ResponElimina
  6. dolça, m'encanta el codonyat amb formatge, combinats amb la pasta de full han de sortir unes mossegades boníssimes

    ResponElimina
  7. M'estic uns dies sense passar i em trobo aquesta delícia. Que rebones han d'estar aquestes mossegades. Salut!!!!!!

    ResponElimina
  8. Hola Dolça. La unión del membrillo y el queso es ideal. Deben estar para chuparse los dedos aunque no soy muy de queso jj
    Saludos

    ResponElimina
  9. Te que estar de mort aquesta combinació!!!!

    ResponElimina
  10. No he provat mai esta mescla, però si ne parleu tant bé haurem de provar-la :)

    ResponElimina
  11. Que bo!
    M'agrada molt com queden el codonyat i el formatge per tan aquestes mossegades resulten delicioses!
    Una abraçada!

    ResponElimina
  12. No ho he provat mai, però diuen que aquesta combinació de formatge i codonyat és molt bona. M'apuntaré la teva recepta perquè em penso que un dia d'aquests... tocarà! Encara que a casa hi ha més gent partidària del codonyat que del formatge...
    Una abraçada

    ResponElimina
  13. Quina idea més suculenta! ens l'apuntem, i de ben segur que la farem. Gràcies!

    ResponElimina
  14. Això ha de ser boníssim!!! M'ha semblat molt curiós que segelles la pasta fullosa amb una forqueta. Realment no se n'ix el farciment? Com es fa? Simplement prement amb la forqueta sobre les dues plaques? En fi, un misteri per a un principiant com jo. Salutacions

    ResponElimina
  15. Ufff Dolça vaja cosa bona has preparat per l´HEMC d´aquest mes...ara mateix m´empassava una mossegada d´un mos :) petonets

    ResponElimina
  16. Hola Dolça,

    acabo de dejarte la respuesta a tu pregunta en mi blog.
    Un saludo,
    Myri

    ResponElimina
  17. Veus, a vegades s'ha de llegir la recepta perquè un digui... doncs sí que ha d'estar bo això del codonyat i el formatge de cabra junts..Molt bona la recepta, i fàcil.

    ResponElimina
  18. Annafs, jo també el congelo el codonyat! i així el vaig treient a poc a poc...

    Azul púrpura, yo más que mordeduras lo hubiera traducido como mordiscos, pero es lo mismo.

    mercè, si t'agrada el codonyat i el formatge de cabra t'agrada segur.

    Gemma, jo amb les hòsties de les crestes les faig en paquetets, fregits, per a les amanides. Però així fa més aperitiu o més postres.

    Henriette, també és una bona combinació per a combinar amb l'amanida.

    Manel, és que amb la pasta de full s'hi pot posar tot ja que tot hi combina bé.

    Olles, ganxeta, si que es veritat que si estas uns dies una mica desconectada després et perds un munt de cos4es bones!!!

    Juan, si le pones una capa finita de queso este no domina, le da un puntito pero sobresale el gusto dulce del membrillo.

    Xaro, de muerrrrrte i hi canten els àngels, jejje

    bajoqueta, anima't i després ens dius què tal.

    illeta, si t'agrada el codonyat i el formatge.... no cal dir res més.

    Margarida, el mateix que li he dit al Juan, el formatge de rulo de cabra és de gustet suau i si n'hi poses una capa fineta li dona un puntet però domina el codonyat.

    parella, és tan senzilla la recepta que al costat d'algunes de les elaboracions que hi ha per aquests blogs gairebé fa vergonya.

    Francesc, només prement amb una forquilla els costats queda segellada la pasta i la veritat és que no s'obre i el farcit queda dins.

    Myri, gracias por tu respuesta

    Maria, tu ho has dit..... bona la recepta, i fàcil.

    PTNTS
    Dolça

    ResponElimina
  19. Dolça, vaig a provar de fer-ne... Com les vaig tastar al pedagògic, sé que són boníssimes... Dilluns t'explico (dimarts, que tenim excursió!). Amb la coca "Mike" no m'atreveixo, je, je...
    Petons!
    Núria

    ResponElimina
  20. Hola Núria, són faciletes de fer, ja ho saps... a més li aniran bé al Bernatus, per allò del codonyat, la panxa...jejej Què vagi bé per les mines de Bellmunt.
    Si vols dijous a la tarda tinc taller de cuina amb Miquel i Sra per ensenyar-los a fer la coca, la de les 5 vegades directe a la brossa, t'hi apuntes???
    PTNTS
    Dolça

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Si sou per aquí i em voleu dir alguna cosa, l'acceptaré de bon grat i sempre serà tinguda en compte.

Entrades més llegides