Mona

Aquesta és una senzilla mona recoberta de xocolata amb uns quants guarniments que han agradat moltíssim a la nena que la ha rebut.
De la mona no cal destacar res a no ser el coc (un simple coc de iogurt), que en portar ametlles fa que s'aguanti molt més.

COC de iogurt amb ametlles
Necessitem:
  • -3ous
  • -1 iogurt natural
  • -1 mesura de farina
  • -1/2 mesura de sucre
  • -1/2mesura d'oli
  • -125g de farina d'ametlla
  • -1sobret de llevadura
Tot ben remenat amb la batedora. Primer els ous amb l'oli i el sucre, després la farina i la llevadura i al final l'ametlla.
Posar-ho en un motlle untat amb oli i farina perquè no s'enganxi al forn, ja calent (a 180-200º) durant una mitja hora.
Quan està cuit es treu del motlle, es deixa refredar, es talla pel mig i es farceix al gust ( en el meu cas melmelada de maduixa) i després es guarneix.

Comentaris

  1. Dolça, t'ha quedat una Mona impressionant!! M'encanta com l'has decorat! :) I aquesta base de bescuit d'ametlles ha de ser molt bona!! Felicitats! :)

    ResponElimina
  2. Quina passada de mones que estic veient pels blogs... cadascuna diferent, adaptada i decorada segons els gustos de cadascú... felicitats, estic segura que la nena que l'ha rebut ha sigut molt feliç ;)

    ResponElimina
  3. Dolça; -no tot són postres ... a la cuina- Un encant de mona pels sentits i també per la nena que la rebut. Felicitats Dolça¡. Josepb -menja de bacallà-

    ResponElimina
  4. Molt original, com diu la Gemma totes ben diferents. Felicitats.

    ResponElimina
  5. Preciosa, te ha quedado muy bonita y de chocolate con lo me gusta, besitos pepa.

    ResponElimina
  6. Avui és el dia de les mones blocaires. La teua, tot i la senzillesa, trobe que és molt graciosa. No m'estranya gens que haja tingut èxit. Salutacions

    ResponElimina
  7. Qué mona la mona!!! jajaja
    Tiene una pinta buenísima, lógico que a la nena le haya encantado!!

    Un besote!!

    ResponElimina
  8. Me encanta esta tradición de las monas... la tuya te ha quedado genial

    Besos

    ResponElimina
  9. Una mona preciosa i segur que boníssima!

    Petons

    ResponElimina
  10. Te ha quedado una mona preciosa, y seguro que estaba buenisima.
    Un besito Dolça

    ResponElimina
  11. Una dolça mona de la nostra Dolça , podría ser més dolç un dolç???? imposible.
    Estimada de simple res és preciosa i lla nena que l´ha rebut ha degut de quedar encantada.
    Una abraçada ben gan

    ResponElimina
  12. Quina mona més mona. M'encanta pel tema xocolata, que hi hagi força i el coc llàstima que no sigui també de xocolata, encara de d'ametlles, chapeau. Salut!!!!

    ResponElimina
  13. Dolça, una mona que te ha quedado espectacular. Muy vistosa y por supuesto, no lo dudo, estupenda de sabor. Ese bizcocho me ha gustado.
    Saludos

    ResponElimina
  14. uiii quina bona pinta que te! si veiesis la que vaig fer jo! amb un "pollito" més gran que la propia mona!

    ResponElimina
  15. Ei, Dolça ets la reina de la decoració, m'ha encantat, molt bona idea de guarniment!!! petons.

    ResponElimina
  16. dolça, de manera impedonable se m'havia escapat la teva mona, me n'he adonat gràcies a la beth de la llibreta viatgera, i haig de dir que estic d'acord que és de les més maques, i molt ben decorada.

    ResponElimina
  17. Gràcies a tots pel passeig per la Mona, me n'alegro que us hagi agradat. A la Rut li va encantar!
    PTNTS
    Dolça

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Si sou per aquí i em voleu dir alguna cosa, l'acceptaré de bon grat i sempre serà tinguda en compte.

Entrades més llegides